In principe dient u zelf uw klacht in.
U kunt uw klacht indienen per post, e-mail, telefonisch of mondeling op het
kantoor van de Ombudsman of op zijn zitdag te Gent.
Indien u echter om een of andere reden niet zelf contact kunt opnemen met
de Ombudsman, mag iemand anders dat in uw plaats doen. In dat geval
bezorgt u hem een volmacht waarmee u te kennen geeft dat uw
gevolmachtigde alle gewenste informatie mag ontvangen.
U kunt uw klacht opsturen met de post naar
Ombudsdienst Pensioenen
WTC III
Simon Bolivarlaan 30 bus 5
1000 Brussel
Maak het u gemakkelijk en gebruik ons klachtenformulier post.
U kunt ons uw klacht ook gerust via e-mail toesturen. Weet je niet goed hoe je klacht te formuleren, dan kan het klachtenformulier in Word of in PDF een leidraad zijn.
Nadat je het formulier hebt ingevuld en/of ingescand, stuur je het per e-mail :naar klacht@ombudsmanpensioenen.be
Tussen 9 en 12 uur kunt u mits voorafgaande afspraak (telefonisch of via e-mail) langskomen in ons kantoor in Brussel.
U kunt een klacht ook telefonisch indienen via ons algemeen nummer +32 2 274 19 80 (bereikbaar op werkdagen van 9 tot 12 uur). Uit bezorgdheid voor het respect van uw persoonlijke levenssfeer, vragen wij steeds telefonisch het bewijs van uw identiteit. Wij werken immers met vertrouwelijke gegevens die alleen u aangaan.
U kunt ook langskomen op onze zitdag te Gent. Maak eerst een afspraak op het telefoonnummer 09 266 55 00
of e-mail ombudsdienst@stad.gent.
Ombudsdienst Pensioenen
WTC III
Simon Bolivarlaan 30 bus 5
B- 1000 Brussel
Brussel Noord (5 minuten te voet): neem de hoofduitgang en volg de Simon Bolivarlaan, linkse kant, steek het kruispunt met de Koning Albert II – laan over.
Noordstation (metroplan: lijn premetro): neem de hoofduitgang van het station en volg de Simon Bolivarlaan, linkse kant, steek het kruispunt met de Koning Albert II – laan over.
Er is mogelijkheid tot parkeren n de parkeergarage van het WTC III juist naast de hoofdingang. Indien u dit van plan bent, gelieve dit uitdrukkelijk te vermelden tijdens het telefoongesprek waarmaa u een afspraak vraagt !
Elke laatste vrijdag van de maand tussen 14 en 17 uur (behalve in december) kunt u langskomen in het kantoor van de Ombudsvrouw van de Stad Gent en OCMW, Mammelokker (aan het Belfort), Botermarkt 17 te 9000 Gent. Maak eerst een afspraak (zie hoger)
Dichtstbijgelegen bus- en tramhalte:
Halte Korenmarkt op tramlijn 1
Halte Gent Vogelmarkt op tramlijn 2
Halte Korenmarkt op buslijn 3
Gent-Sint-Pieters of Gent-Dampoort
U kunt gebruik maken van de publieke parkings in het centrum van Gent die alle betalend zijn.
De dichtstbijzijnde parkings zijn Parking Vrijdagsmarkt op 5 minuten te voet van het Belfort, Parking Sint-Michiels op 6 minuten te voet van het Belfort en Parking Kouter op 7 minuten te voet van het Belfort.
De dichtstbijzijnde fietsenparkings zijn de fietsenparking Braunplein onder de stadshal en de fietsenparking Korenmarkt onder de Sint-Michielsbrug.